zondag 17 januari 2016

Morning routine

Hi allemaal,
Ik ben altijd nieuwsgierig naar de ochtends routines van andere bloggers/vloggers. Daarom heb ik zelf mijn ochtend routine opgeschreven voor jullie. Veel plezier met lezen.

Ik zet 's ochtends altijd drie wekkers, zodat ik dan goed wakker word.
Als de eerste wekker gaat ga ik meestal lezen of op mijn mobiel tot de laatste wekker gaat, heel af en toe besluit ik voor de derde wekker mn bed uit te gaan (steeds vaker), in dit artikel ga ik er er van uit dat ik pas bij de laatste wekker eruit ben gegaan.
Als eerst ga ik naar de badkamer mijn tandenpoetsen en me wassen.
Dan kleed ik me aan en loop naar beneden om lunch en ontbijt te maken. Ik ontbijt meestal met een stuk fruit, een boterham en een glas water.
Onder het ontbijten kijk meestal nog even YouTube video's. Als ik mijn ontbijt op heb en de video afgelopen is ga ik naar mijn kamer om mijn make-up op te doen. Mijn everyday make-up is eigenlijk een beetje mascara en eyeliner, en soms gebruik ik concealer als ik rode vlekjes heb of donkere kringen onder mijn ogen.
Dan maak ik me om 07:35 klaar om te gaan en vertrek ik om 07:40 van huis naar school.
Dat is dan mijn morning routine op een normale schooldag, hopelijk vonden jullie het leuk.
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten