woensdag 13 januari 2016

Leesdoelen

Hallo daar ben ik weer (ik ben Flip de beer),
Laat ik beginnen met Happy new year! Ik hoop dat jullie een vredige, gezellige en smakelijke kerst hebben gehad en een goede jaarwisseling. Ik zelf heb geen goede voornemens want als ik bedenkt om gezonder te eten begin ik gewoon gelijk en wacht ik niet tot het volgende jaar. Dan nu mijn slechte smoes waarom ik niet heb geschreven, weinig tijd. Laten we nu beginnen met mijn leesdoelen!

Het is inmiddels al 13 januari dus ik ga naar de doelen voor december kijken en kijken wat wel en niet gelukt is.
1. Gelijk na school mijn huiswerk maken.
Nou nee heeft vind ik eigenlijk niet echt te maken met lezen, maar het is in ieder geval niet gelukt.
2. Lezen voor het slapen.
Niet altijd gelukt maar gaat inmiddels al beter en ik lees bijna elke avond wel.
3. Elke maandag en/of donderdag naar de bieb.
Waarom heb ik dit doel gemaakt? Ik lees echt niet zo snel mijn boeken uit! Ik lees in vakanties vaak snel een boek uit, maar als ik school heb gaat dit wat minder makkelijk.
4. Elke dag sowieso één hoofdstuk lezen.
Is dit niet een beetje hetzelfde als doel 2? Maar gelukt is het bijna elke dag wel!

Ik ga in februari nieuwe leesdoelen maken omdat januari dus alweer bijna voorbij is (oké, misschien een beetje overdreven)

Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten