donderdag 17 december 2015

De waarde van mijn make-up stash.


Hallo allemaal,
Ik heb niet veel make-up, maar ik vind het wel interessant hoeveel dat nou waard is. Mijn schatting is €30,- ik denk echt niet meer. Ook vertel ik jullie wat mijn everyday make-up is. Benieuwd of ik in de buurt zit lees snel verder!

Om te beginnen met de lippenstiften en lipbalsems:
Ik heb drie lippenstiften en twee lipbalsems. Één lippenstift heb ik gereviewd.
Samen koste dit: €8,66 Precies

Dan nu de ogen:
Ik heb twee mascara's vanmiddag had ik nog een nieuwe gekocht omdat mijn huidige mascara bijna op is. Ik heb ook nog een oogpotlood.
Samen koste dit: €6,77

Mijn wenkbrauwen:
Voor mijn wenkbrauwen heb ik één product en die heb ik ook gereviewd.
Deze koste: €2,59

Als laatste mijn blush:
Deze heb ik ook gereviewd. Ik reken de kwast erbij, want dat vind ik leuk.
Samen koste dit: €5,48
In totaal kost al mijn make-up: €23,50. Ik zat met mijn schatting aardig in de buurt!

Dan nu mijn everyday make-up look.
Elke dag draag ik mascara, oogpotlood en concealer.

Hopelijk vonden jullie dit interessant om te lezen.
Xxx Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten