maandag 14 december 2015

This or that?


Hallo allemaal,
Vandaag ben ik een tag tegengekomen die mij ontzettend leuk lijkt om te doen! Elke keer komen en twee dingen en daar moet ik er één van kiezen. Er zijn zes categorieën fashion (11 vragen), make-up(7), nagels(5), body(), haar() en random(). Veel lees plezier!

Fashion

Spijkerbroek of joggingsbroek: Ik kies spijkerbroeken, want als je één moet kiezen die je voor altijd moet dragen loop ik liever in een spijkerbroek.
Lange mouwen of korte mouwen: Korte mouwen, ik heb nul lange mouwen shirts in mijn kast liggen, die zitten gewoon niet fijn.Jurkjes of rokjes: Rokjes. Ik draag nooit jurkjes, heel soms wel rokjes, dus vandaar.Streepjes of ruitjes: Geen idee. Ik denk... ik weet het echt niet. Ik draag het allebei niet. Ruitjes, ruitjes vind ik denk ik leuker.Teenslippers of sandalen: Teenslippers.Sjaals of hoedjes: Hoedjes, sjaals vind ik meer voor op de schaatsbaan. Hoedjes vind ik gewoon leuk.Oorknopjes of oorhangers: Ik heb zelf geen gaatjes in mijn oren, maar ik vind hangers er altijd leuker uitzien.Kettingen of armbanden: Kettingen. Ik draag geen armbanden.Hakken of platte schoenen: Platte schoenen. Ik kan echt niet op hakken lopen.Cowboy laarzen of paardrij-laarzen: Cowboy laarzen. Gewoon omdat ik die grappig vind.Jasje of vest: Vest. Ik draag bijna altijd vesten.

Make-up

Blush of Bronzer: Blush. Ik gebruik geen bronzer. Lipgloss of lipstick: Lipstick. Lipgloss is zo plakkerig en lipstick is dat niet.Eyeliner of mascara: Mascara. Ik gebruik geen eyeliner.Foundation of concealer: Concealer. Foundation gebruik ik niet.
Neutraal of kleur: Neutraal. Ik ben niet zo van de opvallende make-up.Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw: Ik gebruik niet vaak oogschaduw, en weet het verschil van de kwaliteit niet zo goed.Kwasten of sponsjes: Kwasten. Sponsjes werken voor mij niet.

Nagels

OPI of China Glaze: Ik heb geen OPI nagellak, en China Glaze ken ik niet.Lang of kort: Lang. Mijn nagels zijn best lang, en lang vind ik ook mooier.Acryl of natuurlijk: Natuurlijk.Felgekleurd of donker: In de herfst en de winter vind ik donker mooi, en in de lente en zomer houd ik wel van felgekleurde nagels.Met nailart of zonder nailart: Zonder. Nailart komt meestal een beetje druk over op mij.

Body

Parfum of Bodyspray: Parfum. Ik gebruik geen Bodysplash.Lotion of body butter: Lotion. Ik vind een body butter te dik.Douchegel of zeep: Douchegel. Gewoon fijner.Lush of andere merken: Lush. Het is wel duur, maar helemaal natuurlijk en gewoon super lekker!

Haar

Krullend of stijl: Krullend.Knot of paardenstaart: Knot. Ik doe, als mijn haar vast moet, het altijd in een knot.Schuifspeldjes of clipjes: Schuifjes. Die vallen niet zo op.Haarlak of gel: Haarlak. Dat is gewoon makkelijk, wel jammer dat het je haar zo uitdroogt. Lang of kort: Lang. Mijn haar is niet zo lang, maar ik probeer het wel lang te laten groeien.Licht of donker: Licht. Als mijn haar zwart zou zijn zou dat er niet uitzien!Lok of pony: Lok. Ik vind pony's niet zo mooi.Los of vast: Los. Ik kan er niet tegen als mijn haar in een staart zit.

Random

Regen of zonneschijn: Zonneschijn.Zomer of winter: Zomer. Winter is iets te koud.Herfst of Lente: Herfst. Ik vind het een gezellig seizoen, tenzij het regent als ik naar buiten moet.Chocolade of vanille: CHOCOLADE! Dat ik gewoon zooooooo lekker!Westen of oosten: Het westen want Nederland ligt in het westen van Europa. 

Dan was dit de This or That tag, hopelijk vonden jullie dit interessant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten