maandag 2 november 2015

Ziek zijn

Vorige week was ik een dagje ziek, het was niet heel ernstig dus maak je maar geen zorgen. Toen ik ziek was verveelde ik me en had ik het idee om een blog te beginnen. Dat heb ik toen gedaan! Nu ga ik jullie vertellen wat ik allemaal doe als ik ziek ben, misschien hebben jullie er wat aan. Veel leesplezier!



Slapen
Ja, ik slaap veel wanneer ik ziek ben!

Tv kijken
Meestal vind ik dar er niks leuks op tv is. Ik ben gewoon niet zo'n tv kijk typ denk ik.

Youtube
Youtube kijken vind ik dan wel leuk! Je kan zelf kiezen wat je kijkt en saaie stukjes doorspoelen. 

Lezen
Ik hou van lezen! Niet alleen van boeken lezen, maar ook blogs en tijdschriften. Dat telt ook als lezen. Van lezen word ik rustig, en meestal als ik stop met lezen val ik in slaap.  

Thee drinken
Als ik ziek ben drink ik veel thee. Ik weet niet waarom, maar als ik ziek ben heb ik altijd zin in thee, ik word er net als van lezen rustig van.

Telefoon
Meestal zwerf ik rond op instagram en check honderdduizend keer of ik berichtjes heb op snapchat of whatsapp. 

Dit waren de zes dingen die ik doe als ik ziek ben. Hopelijk hebben jullie er wat aan!
Xxx Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten