maandag 9 november 2015

Wat als...

Wat als ik een miljoen zou krijgen? Wat zou ik kopen? Zou ik geld weggeven? Aan wie zou ik geld geven? Zou ik een goeddoel geld geven? Welk goeddoel zou ik dan kiezen? Hoeveel goede doelen? Allemaal vragen! En ik ga jullie vertellen wat ik waarschijnlijk zou doen! 


Ik wil dit vaker op mijn blog plaatsen: Wat als… Jullie kunnen ideeën geven en denk ik er over na. Vandaag doen we: Wat als ik een miljoen zou krijgen? Nou is de kans dat ik een miljoen win heeeeel ontzettend klein, oké die is er eigenlijk niet. Ik ben minderjarig dus mag niet aan loterijen meedoen, maar wat als ik van mijn ouders een miljoen zou krijgen? Die kans is er gewoon niet, maar het is leuk om er over na te denken. Wat ik met een miljoen zou doen? Ik zou met mijn beste vriendin naar Amsterdam gaan shoppen! Nieuwe (dure) kleren kopen, bij Lush veel kopen, dure make-up kopen, niet dat ik veel make-up draag maar een mooie dure lippenstift is toch mooi? Ik zou geld aan mijn ouders geven, ik ga mijn zus dan geld geven, want ze wil op wereldreis en geld kan je dan best goed gebruiken. En mijn kamer veranderen. Wat ik aan me kamer ga verander? Een hele lijst:
1. Een nieuw bed (tweepersoons) 
Niet dat ik heel dik ben en een groot bed nodig heb, maar dan heb je lekker veel ruimte.
2. Een bank.
Een Ikea bank! Ikea banken zijn fijn, gewoon voor twee personen. Kan ik dan lekker op   zitten/liggen lezen of youtube kijken.
3. De muren schilderen.
Ik heb gehang op een deel van mijn muren en op het andere deel verf. Ik zou dan mijn behang vervangen wel gewoon nog wit en de andere muren een andere kleur verven.

Oké valt eigenlijk wel mee met hoeveel ik wil veranderen, maar het zijn nou niet echt hele goedkope dingen. Ik zou ook mijn zusje een nieuw bed geven want zij heeft ook een vervelend bed  en dan heb ik haar ook blij gemaakt. Ik zou ook een segway kopen! Dat is zo’n ding. Ja lekker duidelijk weer, maar ik weet niet hoe je dat uitlegt, misschien kijk je de vlogs van EnzoKnol? Enzo heeft ook een segway.
Je word er wel hebberig van! Ik lees het nu eventjes door op spelfoutjes of grammaticafoutjes en ik wil dan best veel hebben. Wat zouden jullie kopen/doen als je een miljoen krijgt?

Ik ben trouwens op dit idee gekomen omdat ik gisteravond naar miljoenenjacht heb gekeken en zo kwam ik dus op dit idee. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.

Xxx Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten