zaterdag 31 oktober 2015

Essence longlasting lipstick 01 CORAL CALLING


Dit is mijn eerste echt artikel en het is een review! Ik heb vorig weekend een nieuwe lippenstift gekocht van essence, en als je wilt weten wat ik er van vind, moet je vooral even verder lezen! Veel lees plezier!

Allereerst de verpakking! Het is een simpele verpakking zoals vele lipsticks! Ik kwam er net ook achter dat de lippenstift een geur heeft! Geen hele sterke geur maar een hele subtiele zoete geur.


De lippenstift heeft een zacht roze rode kleur met een beetje een oranje ondertoon. Het is totaal geen oranje kleur, maar ik zie er wel een licht oranje kleur in. Het is niet een hele opvallende kleur maar hij kan je look echt perfect afmaken!

De lippenstift heeft voor mijn lippen een genoeg pigment. Na één laagje zit er voor mij al genoeg kleur op mijn lippen! De lippenstick zorgt er niet voor dat je lijntjes ziet op mijn lippen, super!

Ik vind het echt een super kleur voor een normale dag! Na een paar uurtjes moet je misschien wel even je lippen bijwerken, maar dat ligt er maar net aan of je veel hebt gegeten of gedronken. Het is zeker een aanrader! En de 01 CORAL CALLING zou ik zeker een keertje uitproberen als je twijfelt.

De longlasting lippenstick 01 CORAL CALLING is te koop bij o.a. Kruidvat voor €2,40. Wat ik persoonlijk een prima prijs vind voor deze lipstick!

Xxx Anna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten