maandag 16 november 2015

25 questions tag







1. Heb je huisdieren?
Ja een hond, en het is de liefste hond van de hele wereld!

2. Noem drie dingen die het dichtst bij je zijn.
Laptop, brood, thee
3. Hoe is het weer nu? 
Een bewolkte lucht, koude wind, geen regen
4.  Rij je en zo ja heb je weleens een ongeluk gehad?
Nee, en nee.
5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
06:55
6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Zaterdagavond, ik ga me vanavond weer douchen.
7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Knight and Day, super grappige film! Zeker een aanrader.
8. Wat staat er in je laatste sms'je?
Sms'je? Haha ik sms nooit maar dit stond er in mijn laatste sms'je: Oké
En in mijn laatste whatsapp'je staat: Het werkt echt heel goed kun je bij de kruidvat halen.
Dat whatsapp gesprek ging over pleisters.

9. Wat is je ringtoon?
De standaard ringtoon van iphone, hij heet Opening.

10. Ben je weleens in een ander land geweest?
Jazeker in: Frankrijk, Italië, Zwitserland en Tenerife dat is een eiland bij Spanje in de buurt, google maar. Misschien in nog wel meer landen, maar ik weet niks meer. 

11. Houd je van sushi?
Ik heb nog nooit sushi gehad, maar wil het wel graag proberen.

12. Waar doe jij je boodschappen?
Bij de supermarkt! Dekamarkt vind ik wel een leuke winkel, vraag me niet waarom.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee, en dat ben ik ook niet van plan. Ik vind het eigenlijk een beetje een gek idee!

14. Hoe veel broers en zussen heb je?
Twee broers en twee zussen, ik ben niet de jongste.

15. Heb je een computer of laptop?
Een laptop.

16. Hoe oud word je volgend jaar?
Vijftien jaar.

17. Draag je een bril of lenzen? 
Nee en daar ben ik ontzettend blij mee! Het lijkt mij zo vervelend om een bril te dragen of elke ochtend en avond met je handen in je ogen zitten zoeken naar lenzen.

18. verf je je haar?
Nee, is niet zo goed voor mijn haar. 

19. Wat ben je van plan vandaag te doen? 
Het is vandaag maandag dus eigenlijk hoor ik op school te zitten, maar ik ben ziek. Dus vandaag ga ik lekker veel artikelen schrijven voor jullie! En beter worden.

20. Wanneer heb je voor het laatste gehuild?
Gisteravond. Er was een klein ongelukje gebeurd en van de schrik begon ik te huilen, deed helemaal niet zo veel pijn eigenlijk.

21. Wat is je favoriete pizza beleg? 
Ananas! Pizza hawaii is dan ook mijn favoriete pizza.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Allebei niet! Ik ben niet zo van de hamburger enzo.

23. Heb je weleens een nachtje doorgehaald?
Niet dat ik een hele nacht niet slaap. Ik heb wel een keer gehad, dat was met kamp, dat ik vijf of zes uur 's ochtends pas ging slapen en we om half acht alweer op moesten staan, maar nooit een hele nacht niet.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Geen idee! Volgens mij grijs blauw achtig, ik hoor altijd dat ik allemaal verschillende kleuren in mn ogen heb.

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en Coca Cola?
Nee, wel tussen light en normalen.

Dan waren dit alle vragen, hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen, want ik vond het wel leuk om te doen!
Xxx Anna

Hier nog even alle vragen op een rij:

1. Heb je huisdieren
2. Noem drie dingen die het dichtst bij je zijn
3. Hoe is het weer nu?
4. Rij je en zo ja heb je weleens een ongeluk gehad?
5. Hoelaat was je vanochtend wakker?
6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
8. Wat staat er in je laatste smsje?
9. Wat is je ringtone?
10. Ben je weleens in een ander land geweest?
11. Houd je van sushi?
12. Waar doe je boodschappen?
13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
14. Hoeveel broers en zussen heb je?
15. Heb je een computer of laptop?
16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
17. Draag je een bril of lenzen?18. Verf je je haar?
19. Wat ben je van plan vandaag te doen?
20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
23. Heb je weleens een nachtje doorgehaald?
24. Wat is de kleur van je ogen?
25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten