donderdag 19 november 2015

Essence silky touch blush 90 summer dreaming

Ik vind het leuk om reviews te schrijven dus die kan je veel tegen komen op mijn blog (heb je nog iets leuks wat ik kan reviewen, tips altijd welkom!). Vandaag ga ik dan ook iets reviewen! Super verrassend. Ik ga een blush van Essence reviewen, ik kan alvast verklappen: ik ben niet heel positief. Ben je nou ontzettend nieuwsgierig? Lees dan gauw verder.

De silky touch blush 90 summer dreaming van Essence, is een zachte roze blush, ik kocht hem omdat ik niet zo'n ontzettend opvallende kleur wilde en koos dus voor deze.


De verpakking is niet zo spannend, gewoon zoals vele blushverpakkingen. De textuur van de blush is ontzettend poederig, vind ik zelf niet zo prettig. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dat hielp niet echt.
De blush heeft een slechte pigmentatie (is dat goed Nederlands?), ik bedoel daarmee dat je weinig kleur ziet, tenminste voor mij is hij te licht. Ik heb hem geswatcht, en zoals je op de foto kunt zien je ziet hem niet. Op mijn wangen zie je hem ook niet, dit kan aan mij liggen dit kan aan de blush liggen, maar voor mij is hij te licht. 





Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en met plezier mijn post hebben gelezen.
Xxx Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten