woensdag 28 oktober 2015

Nieuw!!

Hi allemaal, 
Welkom op mijn blog! Ik zal mij even voorstellen! Ik ben een meisje dat erg van schrijven houd, en daarom ben ik deze blog begonnen. Ik heb eerder een blog gehad, maar die heb ik verwijdert om bepaalde redenen. Ik miste het schrijven en het bloggen dat ik vandaag heb besloten om toch weer een blog te maken! Wat je hier allemaal kunt gaan verwachten zijn artikels over: fashion, beauty, DIYs en nog veel meer! Ik probeer 2 keer per week een artikel te plaatsen en soms komt er een extra artikel online. Ik heb geen vaste dagen dat ik iets plaats, want daar ben ik niet zo goed in. Ik ga proberen om me hier aan te houden misschien in de toekomst komen er vaste dagen. 
Ik hoop dat jullie met plezier mijn blog gaan lezen!
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten