donderdag 4 februari 2016

New in... Nude lipstick Essence 05 Cool Nude



Hi allemaal,
Ik heb zoals je misschien al wel door had een standaard begin bedacht. Ik vind het wel leuk om elk artikel te beginnen met: Hi allemaal. Hopelijk vinden jullie dit leuk! Dan nu naar wat ik jullie vandaag wil vertellen. Ik heb een nude lipstick van essence gekocht. De rede en wat ik ervan vind weten? Lees dan snel verder.


Ik hoor veel mensen praten over een lipstick van MAC genaamd faux. Het is zo'n prachtige nudekleur, bla bla bla. Ik werd nieuwsgierig en ik ging op internet kijken naar een dupe (goedkope producten die heel erg lijken (soms nagemaakt) op duurde producten), omdat ik niet genoeg geld heb voor een MAC lipstick. Op een random blog vond ik een artikel waarin stond dat Essence een dupe heeft. Ik las het bericht en de lipkleur leek op de foto's heel erg op die van MAC. Ik heb hem gekocht en ben er heel blij mee!
Er komt later nog een review op mijn blog over dit product. 
Essence Nude 05 Cool Nude Longlasting Lipstick is te koop bij Kruidvat voor €2,39.
Xxx Vivian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten